Zaterdag 7 december speelt vv Bruchterveld haar laatste thuiswedstrijd voor de winterstop.

Tegenstander is dan v.v. De Esch 1 uit Oldenzaal.

Wij heten spelers, technische staf, bestuur en supporters van harte welkom om ons sportpark de Noppenweide.

In een ver verleden is er ooit tegen elkaar gespeeld om de KNVB beker. In competitieverband is dit nog nooit gebeurd voor zover bekend. Een heuse primeur dus.

Onze gasten doen goed mee om de bovenste plaatsen in 3D, al zijn er in de laatste drie wedstrijden nogal wat punten gemorst. Toch staat de Esch op een verdienstelijke tweede plaats in een klasse waar blijkbaar iedereen van iedereen kan winnen.
Trainer Walter Weghorst zal ongetwijfeld gebroed hebben op een plan hoe de taaie Bruchtervelders te kunnen verslaan.

Dat winnen is voor de Tricolores vooralsnog beperkt gebleven tot slechts twee keer. De andere potjes gingen verloren, maar behalve tegen ASV’57 werd het team nooit weggespeeld. Het creëert best veel kansen, maar het afmaken blijft een euvel. Ook zal er weer eens de nul gehouden moeten worden.

Mooi dat elke wedstrijd met een 0-0 stand begint. Hierdoor hebben beide teams in theorie evenveel kans. Laat de ploeg van vertrekkend coach Keuken zich hieraan vastklampen en de strijd weer volop aangaan.
Eens zal het muntje weer de goede kant op vallen en zullen de nodige puntjes binnen komen. Voor kerst zijn er nog zes te behalen, dus …

Wij wensen u een spannende en sportieve wedstrijd toe, die onder leiding staat van arbiter Robin van Gelder uit Zwolle.