Zaterdag 17 februari de 2e competitiewedstrijd van 2018 op het programma tegen de Blauwwitters uit Borne.

De Blauwwitters zijn 2018 keurig begonnen, na winst op Lemele werd er uit van Sportclub Rijssen gewonnen, plek 10 is tot nu toe het resultaat voor de ploeg van trainer Quak. Het goede gevoel wil de ploeg vasthouden en men zal er alles aan doen om in Bruchterveld een goed resultaat neer te zetten.

Dan naar de ploeg van trainer Keuken, die in de Krim een gevoelige nederlaag moest slikken, tegen een directe concurrent was het onvoldoende, dat het  tegen die Krimmenaren altijd lastig voetballen is een feit, maar zeker geen excuus. Willen wij meedoen bovenin zal er een schepje bovenop moeten.

Afgelopen zaterdag geoefend tegen 3e klasser SCN, na een snelle achterstand waren we de bovenliggende partij, maar wisten dit niet in kansen en doelpunten om te zetten, vlak voor tijd zeilde de bal, na een mooie krul, nog in de bovenhoek, 1-1 eindstand terwijl we gewoon beter waren, en die wedstrijd hadden moeten winnen.

Vaker verticale ballen spelen is wat men vaak hoort op tv, dat heeft ook betrekking op ons spel, inspelen en eronder komen is de manier om in de 16meter te komen van de Blauwwitters, dat is ook de plek waar het moet gebeuren.

Bruchterveld staat op plek 4 met nog alle kans op meer, het staat boven, maar ook onder ons erg dichtbij elkaar, de teams zijn ook van gelijk niveau dus spannend wordt het zeker de komende weken, maar een vereiste is dat je de thuiswedstrijden wint, niks meer… niks minder….!!

Veel succes Tricolore’s…!!

Wij wensen u veel kijkplezier.