Beste spelers, speelsters, ouders en verzorgers.

v.v. Bruchterveld gaat in samenwerking met supermarkt Plus in Bergentheim, een leuke actie op touw zetten, namelijk een voetbalplaatjesactie. Het is de bedoeling dat we hiervoor al onze spelende leden op de foto zetten. We gaan ervan uit dat iedereen hiermee akkoord gaat, maar mocht dit niet het geval zijn horen wij dit graag.

Van de gemaakte foto’s worden stickers gemaakt, van een aantal leden wordt de foto ook gebruikt om er een prachtige poster van te maken voor de aankleding van de supermarkt en de voetbalkantine en voor eventuele andere promotionele doeleinden in bijvoorbeeld de lokale media. Met deze 3 mogelijkheden gaat u zonder tegenbericht akkoord. De gemaakte foto’s worden niet voor andere doeleinden gebruikt.

Mocht er over het bovenstaande vragen en/of opmerkingen zijn neem dan contact op met Barry Meulenkamp, Bert Smit of Alwin Huisjes.

We hopen als bestuur dat u uw medewerking hieraan verleent, zodat we na afloop kunnen zeggen dat we ons als vereniging naar buiten toe op een hele positieve wijze hebben gepresenteerd.

ps. Binnenkort volgt er meer informatie over de exacte data voor het maken van de foto’s etc.