Afgelopen zaterdag speelden we uit tegen het derde van SVV ‘56

Een inhaalwedstrijd, dus het is altijd afwachtten welke tegenstander we treffen!

De eerste helft begon redelijk goed van onze kant maar we kwamen niet echt tot uitgespeelde kansen!

Sibculo werd af en toe gevaarlijk maar een helpende hand van Alfred 🙈 was nodig om een vrije trap op een kansrijke positie te krijgen! Een muur was niet nodig en daar maakte de spits handig gebruik van en het eerste schot op doel was meteen raak 1-0 achter!

De tweede helft begonnen we met een sterk gewijzigd team en dit had meteen effect – Max kreeg een levensgrote kans maar door een slap schot en goede redding van de keeper werd het geen doelpunt!

Hierna drongen we meer aan maar echt grote mogelijkheden leverde dit niet op.

Tot het moment dat Nick Ros een vrije trap ineens op doel schiet en iedereen verbaasd op kijkt als de bal mooi in het netje vliegt – eindelijk de terechte 1-1!

Hierna volgt er nog een geweldige aanval en is het de andere Nick die de bal in het doel werkt 1-2 voor!!

De laatste minuten van de wedstrijd waren nog wel spannend maar het veranderde de stand niet meer! Al met al een verdiende overwinning tegen een taaie sportieve tegenstander.

Hierbij ook de analyse van Jesse: