JO-9 update

De najaars competitie zit er op en we kunnen wel stellen dat deze best wel succesvol is verlopen voor de JO-9 van vv Bruchterveld.

Het seizoen werd meteen gestart met 3 bekerwedstrijden. Daarbij werd al snel duidelijk dat ze de nieuwe spelvorm al snel doorhadden. Er werd flink gescoord en alle drie wedstrijden werden gewonnen.

Daarna ging de competitie van start. De jongens en meiden waren ondertussen al goed op elkaar ingespeeld. De trainingen worden goed bezocht en behalve lol maken pikken ze daar ook wat op van Berjan. Er word steeds beter vrij gelopen en overgespeeld. Ook verdedigend word het steeds beter en veelal komt de tegenstander niet eens meer in de buurt van de goal.

Daarbij komt ook nog eens bij dat ze de volle 40 minuten benutten om te voetballen waarbij de bal er al soms na enkele seconden in lag en in de laatste minuut er ook nog even eentje in werd geknald. Veel wedstrijden werden daarom met dubbele cijfers gewonnen, maar ook de lastigere tegenstander werd vakkundig aangepakt.

Ook al is de stand niet meer te zien op voetbal.nl. Als je alle wedstrijden wint dan mag je natuurlijk op de kar door Bruchterveld. Want we zijn toch best trots op deze toppertjes die elke week weer het spelletje met heel veel plezier spelen.

Tijd om bij te komen is er niet. Zaterdag 16 december gaat de zaalcompetitie weer van start en mogen ze hun kunstjes in de Banthumse zaal laten zien.