Beste leden,

Warum ist es am Rhein so schön?

Wie kent en herinnert zich niet dit lied van de jubilerende voetbalvereniging uit Bruchterveld.
Al 50 jaar lang word dit stimulerende lied al generaties lang op elke zaterdagmddag uit volle borst meegezongen.

Om dit gevoel met elkaar te herbeleven nodigen we alle leden uit die de afgelopen 50jaar bij ons verening hebben
gevoetbald, of uiteraard nu nog voetballen uit voor een REUNIE OP DONDERDAG 7 JUNI vanaf 18:00 uur.

Als jubileumcommissie proberen we zoveel mogelijk oudleden te bereiken, maar ook jullie hulp zou welkom zijn.
Mocht je in je familie, vriendengroep of elders mensen spreken die bij onze club gespeeld hebben, nodig hen dan uit voor deze avond.

Wel willen we graag dat iedereen zich aanmeldt. Dit kan door een email te sturen naar: jubileum@vvbruchterveld.nl

Groeten,
de Jubileumcommissie.