Met de complimenten van vorige week nog in tuk hebben we ons goed voorbereid op de wedstrijd tegen Nieuwleusen.
Eerste kwartier gaat gelijk op met een enkele kans voor beide partijen. Na 20 minuten een goede redding van Kevin die Bruchterveld op de been houdt.
Toen kwam het moment dat de keeper van Nieuwleusen onder druk werd gezet en een foute inspeelbal afleverde zo in de voeten bij niemand minder dan onze Captain Robbert. Deze onder druk goed presteert en de bal in een leegstaand doel schiet, 1-0!
Door even later slecht collectief druk zetten valt het niet te belopen voor middenveld en verdediging en in de omschakeling staat het al snel weer 1-1. Ruststand is dan ook 1-1.
2de helft begonnen we goed met een goede kans voor Boaz die op de onderkant van de lat belandde.
Nieuwleusen zet meer aan en begint de overhand te krijgen.
Kevin die een goede pot aan het keepen is stopt nog een 1 op 1 waardoor we in de wedstrijd blijven.
Minuutje 60 maakt Lesley plaats voor Rob, die had zich direct onsterfelijk kunnen maken door een vrije schietkans erin te knallen maar deze werd gered door de keeper. Met nog 5 minuten te gaan en de druk er vol op van Nieuwleusen houden we goed stand tot het laatste fluitsignaal.
Eindstand 1-1.
Wederom een redelijke pot op de mat gelegd tegen een goede tegenstander.
Volgende week gaan we naar DETO, die 1 plek boven ons staat op de ranglijst. Goed goan.

Auteur: Lesley op de Haar