Vanmiddag speelde het 1e team van vv Bruchterveld tegen een mix team van Vroomshoopse Boys 2 en O19.
Na een wedstrijd van vooral kou-lijden door de toeschouwers was het resultaat een remise.

Coach Lamberink stuurde een elftal het veld in waarin nogal wat vaste krachten werden gespaard. Zo stond er een erg jong team in de basis.
Het begin was voord de Tricolores.  Na 11 minuten werd een goed genomen corner van Rutger Dijk door een verdediger van de Boys achter de eigen doelman gewerkt.
Hierna kreeg Bruchterveld met de harde koude wind in de rug meerdere mogelijkheden. Uit een van deze produceerde Koen Dijk de 2-0 door binnen de 16 meter goed weg te draaien en de bal in de uiterste hoek te prikken.
De rust kwam met de 2-0 stand.

De Boys hadden de tweede helft de wind in de rug en waren mede daardoor nadrukkelijker aanwezig, ondanks een aantal personele wisselingen aan Bruchterveld kant.
Na 55 minuten werd dit beloond door de spits die netjes afrondde na een prima steekpass.
Enkele minuten later stuurde Richard Luc Roeleveld goed weg en na de keeper omspeeld te hebben was de 3-1 een feit.
Een communicatiefoutje tussen Nick en Koen leverde de 3-2 op.
De paal stond een treffer van Luc Roeleveld in de weg, de rebound van Koen Dijk werd gekeerd door de keeper.
En in de laatste seconden vloog een afstandsschot van de Boys zowaar nog in de bovenhoek, zodat de wedstrijd met een 3-3 stand werd afgesloten.

A.s. dinsdagavond oefenden de Tricolores tegen Avereest, thuis om 20:00 uur.