Zaterdag a.s. de tweede wedstrijd voor de Bruchtervelders, om 14.30 uur zullen
we op Sportpark de Balk vv Avereest treffen. Scheidsrechter van dienst is dhr.
G.J.H. Ekkel.

De ploeg van trainer Magsino is zeer goed begonnen aan de competitie, er werd bij onze buren in Kloosterhaar met maar liefst 2-6 gewonnen, dat zijn duidelijke cijfers. Het voorbije seizoen was er één om snel te vergeten.  Avereest kon geen vuist maken en pakte weinig punten. voetballend was het zeker niet verkeerd, maar men stond om 16.15 uur vaak met lege handen.
Trainer Magsino is een temperamentvolle en zeer fanatieke trainer ( Italiaanse invloed? 🙂 en probeert dit op de groep over te brengen, dat zullen de Tricolores uit Bruchterveld zaterdag ondervinden.
Het team van trainer Bloemendal speelde gelijk tegen Mariënberg, 1 puntje was dus het resultaat, het positieve was dat dit beter was dan voorgaande seizoenen en voetballend was het zeker niet slecht van beide kanten.
Zaterdag zullen de Tricolores hun ambities voor dit seizoen kracht bij moeten zetten, heb even gekeken naar de resultaten van de afgelopen seizoenen.
Regelmatig tegen elkaar geoefend en wat langer geleden ook in competitieverband. Wat opviel is dat we altijd wel redelijk aan elkaar gewaagd waren, maar resultaten uit het verleden…….,u weet het wel. We willen zaterdag gewoon de 3 punten in de tas mee naar Bruchterveld aans ist d’r nie van….!!
We hopen op een mooie wedstrijd en dat we maar aan het langste eind mogen trekken, succes Bruchterveld….!

“Doar mut op an”

BS