Zaterdag a.s. zal Bruchterveld lijstaanvoerder Rigtersbleek ontvangen op de Noppenweide, aanvang is 14.30 uur. Scheidsrechter is dhr. J. Klein Ganseij.

Rigtersbleek moest vorige week de punten delen met SVVN en voelt nu toch de hete adem van Hellendoorn in de nek, de mannen uit Enschede zullen graag het gat op 4 punten willen houden om zo niet afhankelijk te worden. De laatste wedstrijd op 27 mei is immers uit tegen Hellendoorn, wat een afsluiting, wie dat bedacht heeft chapeau…!!

Bruchterveld speelde tegen concurrent ATC en onder het mom van beter goed gejat dan slecht bedacht gingen de 3 punten in de tas mee naar de Holtropstraat, heerlijk..!

We kunnen heel lang uitweiden over het uiteindelijke verloop van deze prachtige competitie, maar dit blijft gissen, over 14 dagen zijn we zeker 2 weken verder dat is een feit, en wat daartussen allemaal gebeurt, is afwachten. Zeker is wel dat de mannen van Bloemendal daar zelf invloed op hebben, niet teveel kijken naar die ranglijst maar zelf vol voor een resultaat gaan, dan kan het nog wel eens een verrassend middagje worden op de Noppenweide.

Zaterdag spelen alle teams een thuiswedstrijd, vanaf 8.30 uur is het bal op het sportpark, en dat gaat zo de hele dag door, in de middag activiteiten voor de jeugd en na de wedstrijden zal de Hollandse avond losbarsten met DJ Mette en Thijs en als uitsmijter zal Harm Wolters de Noppenveste compleet op de kop zetten.

Dus u bent de gehele dag van harte welkom bij onze mooie club, tot zaterdag.

“ DOAR MUT OP AN “

BS