I.v.m. afwezigheid van uw vaste verslaggever een korte impressie dit keer….

Wedstrijd SC Daarle 1- VV Bruchterveld 1

Het was een wedstrijd van de mannen gestampte pot tegen de jongens uit Bruchterveld, einduitslag 1-0.

De eerste helft hadden we een optisch overwicht maar wisten dit feitelijk geen enkele keer uit te spelen. De passing  was constant te hard en onnauwkeurig daarbij opgeteld 80% van de duels verliezen, maar ook zoals dat zo mooi heet de tweede bal niet hebben, tja  dan ga je rusten met een brilstand.

Tweede helft begonnen we wat beter, de bal rolde via een aanval net niet over de doellijn, en vanuit een corner vloog de bal net over, maar voor de rest bar weinig gecreëerd. Dan voel je het al aankomen Daarle komt steeds beter in zijn spel, over rechts kunnen ze constant de vrije man vinden en weten zelfs een aanval tot doelpunt te promoveren. Bruchterveld komt niet in de wedstrijd en loopt tegen nederlaag aan tegen de nummer 14 van de competitie…!😒 Bij een duidelijke handsbal in minuut 90 wordt wel gefloten maar voor het einde van de wedstrijd jammer genoeg….. Daarle gefeliciteerd met de punten, knap gedaan!!

Tja, da’s flinke balen i.p.v. aansluiting vinden naar de bovenste plekken, zie je een aantal ploegen ons voorbij gaan. Teleurstelling was groot ook bij de vele meegereisde supporters. Je vraagt je dan af hoe dit toch kan ……langs de lijn werden verschillende mogelijke oorzaken benoemd. Maar  beter is dat de ploeg én begeleiding zich de komende weken daarover buigen, en dan maar hopen dat men op 24 februari tegen Avereest wat beter voor de dag zal komen!

BS