Gisteren speelde Bruchterveld 1 een oefenwedstrijd tegen Vroomshoopse Boys 2.

Om 14.30 werd er afgetrapt op het kunstgras, in miezerige omstandigheden was ook het resultaat nogal miezerig, een duidelijk 1-4 verlies. Een lang verhaal zal dit daarom ook niet worden, de Tricolores speelden het eerste kwartier wel aardig. Vrije kansen kregen we zeker. Maar binnen de 16 meter, en net daar buiten,  kregen we de bal niet tussen de palen. De Boys deden dat wel, twee keer zelfs. Bruchterveld grossierde in foute ballen en was zeer onnauwkeurig, en dan kom je niet aan het voetballen.

Na de rust wat wissels, maar de Boys trokken zich daar weinig van aan, en maakten de 0-3. Een kleine opleving bij de 1-3 (score Koen Dijk) maar daar bleef het bij helaas vandaag. Benjamins tikte de bal nog even netjes uit de kruising maar was vergeten dat hij niet de keeper was vandaag, dus de terechte penalty was het slotakkoord van deze wedstrijd.

Bruchterveld zal volgende week, mits het weer dit toelaat, de competitie hervatten in Daarle, een paar zeer belangrijke weken voor de Tricolores breken dan aan. Kiek’n wat ut wordt…het zal wel een stukkie beter mutt’n…!!   Succes.

BS