Zaterdag de eerste competitiewedstrijd in 2024, uit tegen Daarle, om 14.30 uur aftrappen op Sportpark ’n Kadiek, onder leiding van scheidsrechter B. van der Veen. Een wedstrijd tussen de nummers 8 en 13 van de 4e klasse C.

Het is op het moment van schrijven nog maar de vraag of de wedstrijd wel door zal gaan, gezien de weersvooruitzichten is een afgelasting goed mogelijk. Trainen was dinsdag niet mogelijk maar vanavond (donderdag) heeft trainer Bloemendal zijn manschappen naar buiten gestuurd. Altijd jezelf goed voorbereiden, rekening houdend met alle scenario’s.

Daarle heeft het nog niet makkelijk in deze competitie, maar toch heeft de ploeg al voor een aantal verrassingen gezorgd, de laatste wedstrijd voor de winterstop wist men thuis van Des te winnen. Met een goed gevoel is men de kerstdagen in gegaan, en zij zullen dit graag een vervolg geven zaterdag a.s. tegen Bruchterveld.

Bruchterveld wist voor de winterstop Kloosterhaar opzij te zetten en pakte 3 belangrijke punten. Na een winterstop met zaalvoetbal, wat trainen en hardlopen speelde men vorige week een oefenpotje tegen de Boys 2 uit Vroomshoop, we waren niet op onze best die dag en verloren terecht. Veel verbeterpunten, beetje rust in ons spel zou ook niet verkeerd zijn. Uit tegen Daarle dan weet je wat je te doen staat, we zullen daar helemaal niks cadeau krijgen dat is zeker. Proberen die bal eens een poosje in de ploeg te houden en van daaruit het spel opbouwen zal nodig zijn en we zullen daar ook nog eens een portie vechtlust op de mat moeten leggen want dat is wat je minimaal nodig hebt om de 3 punten mee naar huis te nemen.

Succes Bruchterveld..!

Hieronder de prognose van de kenners van de TOTO Bruchterveld, eensgezindheid troef, ik sluit me daar maar bij aan.

BS