Gisteravond de voorronde voor het Protos Weering toernooi gespeeld in de prachtige Sporthal het Punt in Vroomshoop.

5e klasser MVV’69 uit Marle moest helaas afzeggen, daarvoor in de plaats kwam 1e klasser WVV Winschoten. Bruchterveld ging fris van start tegen de Winschoters, maar moesten toch het onderspit delven met 4-3 tegen deze goede ploeg (scores van Maxim, Luc en Julian).

Wedstrijd 2 was tegen Sportlust Vroomshoop, ploeg van oud trainer Job Lamberink. Bruchterveld speelde zijn minste wedstrijd van de avond maar won wel met 1-0 (doelpunt Maxim).

Het derde potje was weer een kraker tegen buurman Banthum, Bruchterveld won met 2-0 (Maxim en Luc), Bergentheim kon de hele wedstrijd geen vuist maken. De Tricolores stonden telkens goed opgesteld en kwamen er gevaarlijk uit. Complimenten ook van de sportieve Banthum supporters.

De laatste wedstrijd was tegen organisator Protos uit Steenwijksmoer. Voor een zekere plek in kwartfinale was het goed deze voorronde winnend af te sluiten en zo geschiedde….met een overtuigende overwinning van 4-0 sloot men de avond af (Koen, Luc, Julian en e.d.).

WVV en Bruchterveld plaatsten zich rechtstreeks, Banthum sloot zich daar als 3e bij aan. Hieronder de eindstand.

Na de Kerst wordt het toernooi hervat, de Tricolores blijven mooi in de buurt, op woensdagavond 27-12 in Sporthal de Beek wachten mooie tegenstanders, FC Ommen, Gramsbergen, LTC ( Assen) en Vitesse’63 Koekange ( ons bekend uit vervlogen tijden…😉) Volgens onderstaand schema zullen de wedstrijden worden afgewerkt. Veel succes Bruchterveld…!!

BS