Zaterdag 13 november a.s. staat de 1e ronde in de knock-out fase van het bekerseizoen op het programma.
Bruchterveld ontvangt Hatto Heim uit Hattem. De wedstrijd start om 14.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter G. Maathuis.

Onze gasten zijn de trotse koploper van de sterke 3e klasse C en dus ook gelijk de winnaar van de eerste periode titel. 7 wedstrijden op rij winnen kan niet beter. De ploeg van trainer Marcel Walderveen is in bloedvorm en zal dat gevoel graag willen vasthouden in het bekertoernooi.

Bruchterveld liet zaterdag tegen de Zweef zien prima mee te kunnen, met een wat andere veldbezetting konden we goed partij bieden en hadden ook best wel wat meer verdiend.

In de poulewedstrijden van de beker hadden we een paar mooie wedstrijden met een prachtig scoreverloop, daar zouden we nu direct voor tekenen trouwens. Eindstand tegen Berghuizen 5-7 !! Tjonge jonge wat een wedstrijd was dat.

De ploeg van trainer Lamberink zal zaterdag wederom tot op de bodem moeten gaan, Hatto Heim is een geduchte tegenstander die wil én kan voetballen, dat geeft ons ook de ruimte om hetzelfde te doen.
Cruijff zei ook al eens:

“Je moet een gat voor je laten vallen en er vervolgens zelf inlopen, voetballen lijkt soms zo simpel en dat is het ook”

Bruchterveld veel succes en op naar de 2e ronde..!!

BS