Zaterdag a.s. nemen enkele spelers helaas afscheid (van het eerste elftal)  van vv Bruchterveld.

Maar er zijn er ook die de omgekeerde weg volgen!
De goede prestaties van het 1e elftal in de 3e klasse en de gemoedelijkheid van de dorpsclub zijn niet onopgemerkt gebleven in de regio en heeft blijkbaar een bepaalde aantrekkingskracht.
Voeg daarbij de invloed van vrienden binnen de selectie en de keuze is snel gemaakt.

Vorige week werd bekend dat Sander ter Wijlen (29 jr) van sv Gramsbergen naar vv Bruchterveld overstapt. Twee jaar geleden was hier al even sprake van, maar nu is het dan toch zover.
Zijn positie is middenvelder.
Sander heeft een half jaar niet gevoetbald ivm de bouw van een nieuw huis. Hij heeft beloofd medio augustus weer topfit aan de start te zullen verschijnen.
Mocht je denken, waar ken ik hem van? Heel goed mogelijk van achter de balie bij Wijha in Hardenberg, het bedrijf van de familie Ter Wijlen.

Deze week was er een tweede “transfer” te noteren.
Van HHC komt Maxim Muusse naar Bruchterveld. Maxim is 22 jaar, heeft z’n opleiding bij HHC en Emmen genoten.  Hij was bij HHC onderdeel van het talententeam O23. Hij speelde daar als aanvallende middenvelder.
In het dagelijks leven is Maxim in opleiding voor piloot bij Defensie.

We heten Sander en Maxim van harte welkom bij de Tricolores en wensen hen heel veel succes, maar vooral ook veel spelvreugde en gezelligheid.

HR