We zijn inmiddels weer drie wedstrijden verder en het is weer tijd voor een onvervalste TOTO tussenstand. Een blik op de tussenstand vertelt ons de volgende dingen:

• Alwin, Robbert, Judith en Regina, en Jonne haalden ieders 55 punten binnen de afgelopen drie potjes.
  • De uitslag 2-1 voor de derby thuis tegen Kloosterhaar was ernstig voorspelbaar.
  • Harry Bolks moet is nog nooit van zijn leven zo slecht geweest in gokken.

Nog steeds 15 punten los van Alwin is nummer 2 Robbert Reinders dus eigenlijk nog niets opgeschoten. Wel is er inmiddels een duidelijke top 4 ontstaan met de bovenstaande 4 spelers. Hierna is er een gedeeld 5de plek van maar liefst 7 spelers, waarvan 3 Smitjes. Wat op zich wonderlijk is, aangezien ze echt alle drie een ander formulier hebben ingeleverd, op drie verschillende dagen.

We kunnen dus wel stellen dat de spanning stijgt in de Bruchterveldse TOTO.

Kun je nou geen genoeg krijgen van al dit laagdrempelige gewed, of heb je net de boot gemist voor deze TOTO maar wil je wel de strijd aan met de rest van de club. Doe dan een wedje mee met ons voor het aanstaande WK via deze link en win een prachtige VV Bruchterveld- sjaal en muts!