En we zijn weer heus hervat, zo na de winterstop. En zoals in de winterstop de eerste vormen van een potentiele kampioen al te zien zijn, zo ook in de TOTO.

Er werden sinds de laatste update weer vier enerverende wedstrijden gespeeld door onze heren, met flinke pieken maar toch ook wel weer wat kleine dalen. Afgelopen zaterdag speelde de heren hun meest voorspelbare wedstrijd, in de historie van TOTO administratie medewerkster. De bijzondere 1-1 werd door maar liefst 12 van de 53 deelnemers exact goed voorspelt.

De top 4 pakte toch gauw 45 punten of meer tijdens deze potjes. Grandioos in de lift ging Henk Reinders, die maar liefst 80 punten bij elkaar sprokkelde deze eerste 4 potjes na de winterstop. Zodoende hebben we de volgende tussenstand.

Nog maar 10 potjes te gaan, wie gaat er dit jaar vandoor met de felbegeerde titel: beste voorspeller van Bruchterveld?