Na een puike 2-0 overwinning op Lutten 2 stond deze week de inhaalwedstrijd tegen OZC 3 op het programma. Om 13:00 reisden we vol goede moed af richting Ommen om de 3 punten op te halen. Wel moest dan de zelfde werklust en teamprestatie als vorige week worden opgebracht.

Echter was dit helaas niet het geval, en stonden we na 18 minuten al tegen een 2-0 achterstand aan te kijken. Doordat OZC veel goede spelers in de as van het veld had, konden we geen goede druk op ze uitoefenen. OZC voetbalde zich er gemakkelijk onderuit. Hierdoor leek het telkens dat wij een stap te laat waren. Gelukkig wist Guus vlak voor rust slim over het been te vallen van zijn tegenstander in het 16 meter gebied, waardoor de bal op de stip ging. Deze wist Tim feilloos in de hoek te schieten, waardoor de spanning toch nog terug in de wedstrijd kwam.

Ruststand 2-1.

In de rust waren we het over eens dat wij met meer beleving moesten spelen en sneller de lange bal moesten zoeken. Hier kwam de eerste helft ook het gevaar vandaan aan de kant van Bruchterveld. In de 2e helft kreeg Bruchterveld de beste kansen, alleen wist OZC de 3-1 te maken door een verdwaalde voorzet die zomaar binnenviel. Roy kreeg de grootste kansen op de 3-2. Helaas vloog deze bal op de paal en even later de bal net voor langs. Vlak voor tijd wist Jarno door een individuele actie wel de stand terug te brengen naar 3-2. Met nog een paar minuten te spelen, Bruchterveld vol op de aanval om er nog een punt uit te slepen. Helaas kwam OZC er nog 1 keer uit en wist hierdoor de 4-2 te maken. De prima fluitende scheids vond het na 90 minuten goed geweest, en floot voor de laatste keer op zijn fluitje.

Eindstand 4-2.

Al met al geen beste wedstrijd van onze kant. Hopelijk weten wij dit volgende week om te zetten. We spelen zaterdag 27 oktober om 13:00 tegen SCD 83′ 2 op Sportpark ‘De Boekweit’ te Dedemsvaart.  Tot dan!