Zaterdag 19 november a.s. kunnen we als club historie schrijven, 3 jeugd-teams kunnen een kampioenschap behalen, onder 11G-1, onder 13G en onder 15D kunnen hun najaarscompetitie als winnaar afsluiten.

Te beginnen met onder 11-1G, het team van Gert, Daan en Marcel moet om 8.30 uur spelen op de Boshoek tegen HHC O11-7, de jongens en meiden van het team spelen zeer constant, de juiste mix van jongens en meiden in één team, er wordt ook goed gevoetbald,  met al 27 punten uit 9 wedstrijden kan het bijna niet meer misgaan.  Veel succes.

IMG_5164-3

Het team van André, Henny, Nick en Iris, onder 13G moest aan het begin van het seizoen best even aan elkaar wennen, met de juiste begeleiding maar ook zéker met de juiste instelling van de spelers is het team naar elkaar toe gegroeid. Prima voetbal laten de jongens en meiden zien, als je tot nu toe  46 doelpunten maakt in 7 wedstrijden zit het gewoon goed…! Ze spelen hun uitwedstrijd om 11:15 uur in Ommen tegen OZC-7G. Moet lukken!!

IMG_5150-3

Dan de mannen van Henk, Robbert en Jens, de perfecte combinatie van ervaring en jong elan langs de lijn, en met een stel zeer getalenteerde spelers is succes bijna verzekerd. Het team onder 15D zal nog wel flink aan de trapper moeten met een uitwedstrijd in Lutten tegen JCLE O15-1, ze starten om 10:30 uur. JCLE is the runner-up en vecht voor zijn laatste kans dus jongens aan de bak…..!!

IMG_5313-3

Wij wensen alle teams heel veel succes….! U bent, uiteraard, van harte welkom op een van de sportparken om een team aan te moedigen…!!!