Op 10 maart ontvangen alle leden van de Rabobank een stemformulier met alle doelen en mogen per lid 5 stemmen uitbrengen, uiteindelijk worden alle stemmen geteld en wordt het totale bedrag van €110.000 verdeeld over de verschillende doelen.

Dus elke stem is geld waard!

Elk lid mag maximaal 2 stemmen (van de 5) op één doel uitbrengen – dus moedig ook kennissen, collega’s en familieleden aan om zijn of haar stemmen op v.v. Bruchterveld uit te brengen.

Stem op v.v. Bruchterveld!!!!

Welke vereniging u ook kiest, 2 voor voetbal of muziek, van de overige 3 hopen we dat de andere vereniging ook een stem ontvangt.

Voorbeeld: Lid voetbalvereniging kan 2 stemmen geven aan v.v. Bruchterveld, geeft 1 stem aan de muziek en maakt voor de overige 2 stemmen een keuze uit de lijst van verenigingen