In goed overleg heeft Stephan Bloemendal aangegeven aan het einde van dit seizoen te stoppen als hoofdtrainer van vv Bruchterveld.

Stephan heeft benoemd zich als trainer te willen blijven ontwikkelen met als stip op de horizon het behalen van zijn UEFA A diploma.
Komend seizoen wil hij zoeken naar een nieuwe invulling om dit doel in de toekomst waar te kunnen maken.

Reactie van Stephan: “Ik wil de club, selectie en het bestuur bedanken voor de geboden kans om bij deze fijne club als hoofdtrainer te starten”.
Als bestuur wensen we hem succes met zijn volgende stappen en zoals Stephan zelf ook aangaf, doen we er samen alles aan om het seizoen op een goede wijze af te ronden. Wij hebben daar dan ook het volle vertrouwen in!