Na goed overleg met trainers en leiders is besloten om vanaf komende maandag (16/11) de trainingen voor de jeugd weer te starten.

Hierbij gelden nog steeds dezelfde regels:

• Voor spelers van 19 jaar en ouder is trainen in groepsverband en het spelen van wedstrijden niet meer toegestaan. Hiermee vervallen alle trainingen en wedstrijden voor al onze senioren teams (inclusief zaalvoetbal).
  • Voor spelers onder de 19 jaar (t/m JO19) is trainen in groepsverband wel toegestaan maar het spelen van wedstrijden in de competitie niet meer.
  • Het trainen van de jeugdteams blijft hiermee gewoon doorgaan op de doordeweekse avonden (normale tijd).
  • Wel zijn de kleedkamers gesloten en kan er niet gedoucht worden.
  • Het sportpark is alleen toegankelijk voor jeugdtrainers, jeugdleiders en jeugd.

Wij hopen dat een ieder zich houdt aan deze maatregelen zodat het op korte termijn weer mogelijk is om onze favoriete hobby te beoefenen.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dat graag.

Het bestuur.