Vrijdag 26 januari was het dan eindelijk zover, vv Bruchterveld bestaat 50 jaar!

Om deze verjaardag te vieren waren alle leden, supporters en donateurs uitgenodigd.
Vanaf 18:00 uur was iedereen welkom in de Noppenveste, die voor deze gelegeheid was uitgebreid met de ruimte onder de overkapping en een tent.
Terrasverwarmers en de stomende bakken met stamppot en vlees van de BBQ chef zorden voor een aangename temperatuur.
De avond was geopend door voorzitter Henk Reinders die er trots op is om voorzitter van de jubilerende vereniging te zijn.
Ook Bert Lennips, voorzitter van de jubileum commissie, sprak over woorden van trots en het Bruchterveld-gevoel wat in je dna, in je genen zit.
Een eerste hoogtepunt van de avond was de onthulling van een fotowand over de volle lengte van de kantine, die met schitterende foto’s de historie van de vereniging weergeeft.
Het idee was van Enk Lubbers, die samen met Henk Veneman en Wim Otten voor de samenstelling zorgde. Gaasbeek Media groep zorgde voor de uitvoering.
Hawe Tweewielers is de sponsor van het geheel. Jolanda en Edwin Wesselink mochten dan ook het doek onthullen.

De muzikale omlijsting van deze avond werd verzorgd door het duo Luister unplugged uit Hardenberg.
Ruim 220 personen deden zich tegoed aan de stamppotten en andere versnaperingen.
Ondertussen werd er ook nog een foto- en film compilatie van Henk Veneman vertoond op de TV en beamer. Een geweldigstukje historie.
Rond kwart voor tien werd iedereen naar buiten gestuurd voor een bijzondere verrassing: Een ca. 25 minuten durende spetterende vuurwerkshow.
Het was met recht een spetterende begin van een hopelijk geweldig jubileumjaar, waarin nog vele activiteiten gepland staan.
De eerstvolgende is op 24 februari, nl een “11-stadionnen tocht” voor alle jeugd t/m 20 jaar. Je kunt je hiervoor opgeven bij Berjan Altena. Voor de ouderen is er een bazar.
Komt allen!