De eerste seizoenshelft nadert zijn einde. Inmiddels is ook bekend dat tijdens deze winterstop de kantine dicht zal blijven i.v.m. de stijgende energiekosten. Mede hierom willen we jullie in het nieuwe jaar officieus weer verwelkomen in ons clubhuis en terug op de club.

Dit doen we weer als vanouds met een snertwandeling en een snertloop op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar, 7 januari. Leden; oud-leden; en niet leden, iedereen is welkom om op een sportieve en gezellige manier het nieuwe jaar in te luiden.

We beginnen om 12:00 met een relaxte wandeling van ongeveer 1-1,5 uur om en door ons prachtige dorp. Een uurtje later beginnen de eerste ukkepukkies met één kleine ronde hardlopen door het dorp. Een klein kwartiertje later mogen de pupillen tot 16 jaar één grote ronde door het dorp rennen. Om vervolgens als laatst de oudste pupillen en de senioren te mogen aanmoedigen tijdens drie grote rondes in het dorp.

Aansluitend is eenieder welkom voor een lekkere kop snert en een welverdiende versnapering in de kantine. Om 15:00 begint de officiele nieuwjaarsreceptie. Hierbij zal de voorzitter ons nog een warm woordje toedragen en beginnen we samen aan een prachtig nieuw jaar!