Afgelopen zaterdag  was er weer de jaarlijks snertloop / wandeling en aansluitend de nieuwjaarsreceptie.

Veel mensen verzamelden zich ’s ochtends om half twaalf bij de kantine om mee te doen aan de wandeltocht die was uitgezet rondom Bruchterveld.

Na een kleine 3 km wandelen was er een tussenstop waar de kantinecommissie voor een versnapering had gezorgd.

Rond 13:00 uur waren de eerste deelnemers weer terug bij de kantine en kon genoten worden van een heerlijk bakje snert.

Om 13:00 uur startte ook de jongste jeugd van onze vereniging aan hun hardlooprondje door het dorp!

Hierna was het de beurt aan de oudere jeugd die een grote ronde door het dorp hebben gelopen (±1500 m)

Als laatste waren de senioren aan de beurt die een kleine 5 km hebben gelopen door het dorp.

Vele supporters stonden langs het parcours om alle lopers aan te moedigen.

Uiteindelijk was het bij de dames Dianne Hemmink die de eerste plaats op eiste;

Bij de heren was het opnieuw Rene Potgieter die als een haas door het dorp snelde en eerste werd.

Nadat iedereen zijn welverdiende bakje snert op had en de prijsuitreiking was geweest begon de nieuwjaarsreceptie.

Namens het bestuur nam Alwin het wooord en werden tijdens zijn speech alle hoogte- en dieptepunten van het jubileumjaar 2018 besproken.

Ook waren er positieve berichten te melden op het gebied van vrijwilligers en werd aangekondigd dat de vereniging er dit jaar alles aan zal doen om de energierekening te verlagen.

Al met al een zeer geslaagde dag en een traditie die we zeker moeten doorzetten.

Namens het bestuur nogmaals een gelukkig, gezond en sportief 2019!