De eerste seizoenshelft zit er weer op. Op zaterdag 6 januari 2024 zullen we het jaar sportief beginnen met de jaarlijkse snertloop. Leden, oud-leden en niet-leden, iedereen is welkom!

We beginnen om 11.00 met een wandeling in en rondom ons dorp. Vervolgens mogen om 13.00 de jeugd tot 12 jaar starten met een kleine ronde. Een kwartier later, om 13.15, mag de jeugd van 12 t/m 17 jaar 1 grote ronde lopen. De senioren starten om 13.30 met 3 grote rondes door het dorp.

Aansluitend is iedereen welkom in  de kantine voor een lekkere kop snert en een welverdiende versnapering. Om 15.00 begint de officiele nieuwjaarsreceptie. Hierbij zal de voorzitter ons een warm woordje toedragen en zullen enkele trainers een krabbel zetten onder hun verlengde contract. Ook zullen we stil staan bij de jubilarissen. Op naar een prachtig en sportief nieuw jaar!