Seizoen 2018-2019

Het seizoen 2018-2019 is weer ten einde en als we de balans opmaken was het een goed seizoen voor onze senioren elftallen.

Het eerste heeft na een bewogen en wisselvallig begin van de competitie op het eind laten zien waar het toe in staat was. Uiteindelijk werd zelfs de na-competitie behaald en gewonnen. Hierdoor speelt het volgend jaar weer in de 3e klasse. Welke regio het wordt is op dit moment nog onduidelijk, dit zal binnenkort door de KNVB bekend worden gemaakt.

Het tweede speelde een goed seizoen in de reserve 3e klasse, hierin werd de 5e plaats behaald. Het was helaas wel het laatste jaar van Harold Muis als trainer. Harold gaat volgend jaar aan de slag als trainer van v.v. Den Ham 2.

Het derde elftal speelde dit jaar in de reserve 6e klasse en draaide een prima seizoen, er werden heel veel doelpunten gemaakt (83) maar ook veel geincasseerd (57). Aan het eind van de competitie waren al deze doelpunten goed voor een 3e plaats in de eindstand.

Vrouwen 1 speelde dit jaar in de 3e klasse (Noord) en had een lastig begin van de competitie. Gedurende het seizoen kwamen de dames beter in vorm en werden meerdere wedstrijden gewonnen. Uiteindelijk was dit alles goed voor een keurige 8e plaats in deze toch wel lastige klasse. Ook bij Vrouwen 1 namen we afscheid van de trainer, Niek Welleweerd heeft besloten om te stoppen.

Vrouwen 25+ speelde dit jaar weer op doordeweekse avonden hun wedstrijden, de voorjaarcompetitie werd afgesloten op een 4e plaats.

Het zaalvoetbalteam behaalde als enige senioren team van v.v. Bruchterveld het kampioen, super!.

Seizoen 2019-2020

Voor het nieuwe seizoen (2019-2020) hebben we veel zaken al geregeld en de begeleiding van de (selectie) teams ziet er als volgt uit:

1e elftal: Arjan Keuken (trainer), Bert Godeke (leider), Gerco Bolks (keeperstrainer), Esmee Schepers (verzorgster)

2e elftal:  vacant (trainer), Marcel op de Haar (leider), Niek Welleweerd (grensrechter)

Vrouwen 1: Tonny Post (trainer), Lara FLier (leider) – er is nog een vacature voor een leider voor dit team.

Zoals jullie kunnen lezen zoeken we nog steeds een trainer voor het tweede elftal – hierbij roep ik iedereen op om ons te helpen in deze zoektocht. Mocht je iemand kennen die geinteresserd is of we kunnen bellen laat het dan weten!

Namens het bestuur

Alwin Huisjes