Afgelopen woensdag werd op een zeer zonnig sportpark de Noppenweide in Bruchterveld de regio finale van het schoolvoetbaltoernooi gehouden. Ter ere van het vijftigjarig jubileum van v.v. Bruchterveld was de organisatie dit jaar voor de vereniging uit Bruchterveld. Tien jongens en tien meisjes teams streden in twee poules om de eerste plaats in de poule. Ook waren er zeer veel supporters aanwezig alle teams enthousiast aan te moedigen.

Uiteindelijk stonden er in de jongens finale de scholen Nieuwoord uit Vroomshoop en Heilig Hartschool uit Dalfsen in de finale. Na een spannende wedstrijd was de stand gelijk en moesten stafschoppen de beslissing brengen. Nieuwoord nam uiteindelijk de penalty’s het best en ging er met de beker van door.

Bij de meisjes ging de finale tussen de Willibrordusschool uit Den Ham/Vroomshoop en De Linderte uit Raalte. De meiden van de Willibrordusschool waren uiteindelijk de sterkste en haalden hier de eerste prijs op.

Alle teams die de finale haalden zijn verzekerd van de volgende ronde in het schoolvoetbaltoernooi. Deze ronde wordt over twee weken gespeeld in Nijverdal.\

Bij deze willen wij als bestuur iedereen bedanken die deze dag tot een succes hebben gemaakt!!!