Binnenkort start de Rabobank met de clubkasactie. Vorig jaar heeft VV Bruchterveld een prachtig bedrag gekregen door vele stemmen en een extra prijs van 2500 euro die we kregen voor de ludieke bankoverval door onze jeugd. Dit jaar doen we natuurlijk ook weer mee. Het doel en de campagne zal half februari een vervolg krijgen.

Iedereen die ouder dan 12 jaar is en een rekening heeft bij de Rabobank kan ons helpen. Via de site van de Rabobank kunt heel eenvoudig lid worden en dan kunt u meestemmen. Dit moet echter wel voor 1 februari gebeuren. Het lidmaatschap kost niets en er veranderd ook niets voor u. U krijgt alleen een aantal keren per jaar een magazine thuisgestuurd.

Alle leden van de Rabobank morgen 5 stemmen verdelen over verenigingen die ze willen steunen. Dit jaar gaat bijvoorbeeld ook Damas mee doen, dus u kunt nog meer doelen in Bruchterveld steunen. U kunt één vereniging maximaal 2 stemmen geven. We zouden het fijn vinden als deze naar VV Bruchterveld gaan. De stemformulieren worden medio maart verstuurd door de Rabobank.

Al vast bedankt voor de medewerking!

WORD METEEN LID DOOR DE VOLGENDE LINK TE OPENEN  METEEN LID WORDEN (geldt alleen voor mensen met een rekening bij de Rabobank)