Beste leden,

Sinds enige tijd zijn wij als vereniging in bezit van de ballenpomp geleverd door de firma SPEQ Innovations. SPEQ heeft onlangs een nieuw product op de markt gebracht, waar wij jullie graag van op de hoogte brengen.

Open Goaaal

Een voetbaldoel, vangnet en reboundtrainer in één. De Open Goaaal houdt de schoten die over of naast het doel gaan tegen en kaatst de bal zelfs terug, waardoor de Open Goaaal de ideale voetbaltrainer voor in de tuin is.

De Open Goaaal is in twee afmetingen te bestellen, Standard en Large. Daarnaast is de Open Goaaal aan te passen aan de beschikbare ruimte. Hierdoor is het product geschikt voor bijna iedere tuin.

U krijgt de Open Goaaal als totaalpakket aangeleverd, dit is dus inclusief de stalen palen, bevestigingsmiddelen etc.

Voor meer informatie, foto’s en een video kunt u kijken op www.speqinnovations.com/open-goaaal/

Clubactie

Als klant van SPEQ Innovations heeft VV Bruchterveld de mogelijkheid gekregen om onze leden de Open Goaaal met een mooie korting aan te bieden. De prijzen van de Open Goaaal vindt u hieronder:

Normale prijs Clubactie prijs
Open Goaaal Standard  €         169,00  €          149,00
Open Goaaal Large  €         189,00  €          169,00

Daarnaast steunt u, door het aanschaffen van een Open Goaaal, VV Bruchterveld!

Elke verkochte Open Goaaal levert de club namelijk direct geld op!

Interesse?

Meedoen met deze clubactie? Bestel dan via onderstaande link:

Deze clubactie loopt t/m 30 juni 2018.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jarno Otter via jot@masevon.com