Vanmorgen om 10:00 de aftrap voor Onder 9G, de bekerwedstrijd tegen Kloosterhaar JO9. ( meisjes)

Vooraf nog even een korte uitleg aan spelers en trainers / leiders i.v.m. de nieuwe regels;

Kleiner veld, niet ingooien maar dribbelen, geen scheidsrechter maar spelleider ( prima gedaan Sander Hutten), ouders op gepaste afstand, high-five na de wedstrijd.

Eenmaal begonnen lag de bal na 30 sec al in het netje, Bruchterveld ging als een komeet van start, duidelijk is ook al dat het spel op een kleiner veld snel heen en weer gaat, veel balcontacten voor alle spelers, af en toe de bekende kluitjes maar dat hinderde geen enkel moment. Goed te zien dat ze allemaal aan de bal komen en dat is nu net de bedoeling.

Het coach moment na 10 min werd gebruikt om de spelers nog wat bij te sturen.

Bruchterveld en Kloosterhaar eindigde in een 13-3 overwinning voor de Tricolores, maar de nieuwe spelvorm werd positief ontvangen en dat is de grootste winst van vandaag.