Omdat de vaste stukkies-schrijver afwezig was bij de wedstrijd VV Bruchterveld-SV Dedemsvaart was dit een mooie gelegenheid de wedstrijd eens door de ogen van een staf-lid te bekijken.
Deze keer de eer aan elftalleider Bert Godeke.
“Na al twee nuttige uit oefenpartijen is het nu aan Bruchterveld om gastheer te spelen dit als eerste keer na de zomer/ Corona stop.
Beide partijen begonnen direct met kort dekken en veel druk naar voren. Bruchterveld had ook de opdracht om dit meer te proberen. Dit lukte de eerste 15 min goed. Na wat losse schoten op doel van onze zijde was het toch Dedemsvaart die vanuit een lange ingooi wist te scoren. Daarna moesten onze jongens zich wat herpakken en was Dedemsvaart beter. Doelman Godeke werd een paar keer goed getest maar hij hield ze eruit. Tevens kwamen uit wat hoekschoppen wat hachelijke momenten.
Dan toch in minuut 45 van de wedstrijd werd Luuk Benjamins weggestuurd door Nick van der Veen.  1-1. Loon naar werken.
In de tweede helft hadden onze jongens de controle over de wedstrijd en hadden we constant de bal, er waren veel vrije mensen op de helft van Dedemsvaart en de druk zat er goed op aan hun zijde.
Schot van Gijs Odink raakt de paal helaas. Maar dat gaf onze jongens nog meer moed.
Door de druk wat we op Dedemsvaartse helft hadden maken we twee mooie goals, op aangeven van Luc Roeleveld schiet Nick Ros wel heel mooi binnen 2-1.
In minuut 75 was het Niels Lubbers die op aangeven van Lesley op de Haar de 3-1 binnen schiet.
We mogen wel zeggen dat dit een nuttig oefenduel was waarin verschillende nieuwe spelwijzes en posities van spelers werden geprobeerd. Op na het volgende duel”.
Bert Godeke.