Het is alweer een poosje geleden dat er mooie shirts en truien te koop waren met ons clublogo erop. Het ‘nieuwe’ tricolore heeft de koppen bij elkaar gestoken en heeft met behulp van grafisch designer Inge Hemmink een prachtig nieuw ontwerp gemaakt.

Op het ontwerp ziet u de herkenbare skyline van onze prachtige club. Deze zal geborduurd worden op een lekkere zwarte sweater, zodat deze, ook na een paar keer wassen, mooi blijft! Achterop, hoog op de rug ziet u het bekende ‘doar mut t opan’. Veel clubliefde in een simpel en tijdloos design.

De truien zijn te bestellen in maten S t/m XXL en kosten 34,99 per stuk. Niet te missen merchandise voor de echte Bruchtervelder.

Wilt u een trui bestellen, geef deze bestelling door aan iemand van Tricolore!

Daniek M, Julian, Thijs, Luuk B, Koen, Mette & Lara

Ook zijn er nog hoodies, sjaals, mutsen en shirts beschikbaar van het 50 jarige jubileum. Voorraden hiervan zullen binnenkort te vinden zijn in de kantine.