Nieuw tenue voor Vrouwen 25+

Sinds de start van het Vrouwen25+-team, alweer zo’n acht jaar geleden, maakte het team gebruik van oude wedstrijdshirts van andere seniorenteams. Tot nu! Op de vooravond van de voorjaarscompetitie presenteerde Vrouwen 25+ zich woensdagavond in hun nieuwe wedstrijdtenue, mede mogelijk gemaakt door naamsponsor Westenberg Watertechniek uit Bergentheim.

Uiteraard ontving eigenaar Michel Westenberg een bos bloemen en een groot dankjewel voor zijn bijdrage aan de nieuwe tenues. Daarnaast waren er bloemen voor Maarten Kelder Software Development uit Kloosterhaar, in ontvangst genomen door partner Mirjam Soeten, en Delta Auto’s uit Vroomshoop (niet op de foto). Ook zij leverden een welkome bijdrage aan de nieuwe tenues. Vrouwen 25+ is ontzettend blij met haar nieuwe shirts en wil via deze weg hun sponsors nogmaals bedanken.

Ook schitteren in het nieuwe tenue? Vrouwen 25+ kan altijd nieuwe enthousiaste speelsters gebruiken. Trainingen en wedstrijden vinden op woensdagavond plaats. Een keertje meetrainen kan altijd. Neem voor meer informatie contact op met Rosanne Otter via rosanneotter@outlook.com.