Sinds donderdag 26 januari 2017 (de 49ste verjaardag van onze voetbalvereniging, inderdaad, u ook nog van harte gefeliciteerd) is er op de website een jubileumpagina ontwikkeld. Prominente leden van onze voetbalclub zullen aan het woord komen om iets te vertellen over wat de voetbalclub specifiek voor hen heeft betekend. Ook bijzondere anekdotes en/of foto’s zullen de revue passeren. Dit alles is in het kader van het 50-jarig jubileum in 2018.

Natuurlijk is alle input welkom! Dus heb jij iets bijzonders voor de jubileumpagina, meld je dan bij één van de commissieleden.

De jubileumpagina is te vinden onder Clubinfo -> 50-jarig jubileum, waar het eerste bericht vanuit de Jubileumcommissie is geplaatst.