Het seizoen is weer voorbij gevlogen. Helaas zit er dit jaar geen groots kampioensfeest of spannende nacompetitie in het verschiet, dus leek het ons wel weer eens tijd voor een ouderwets gezellig mixtoernooi!

Na wat jaren van afwezigheid gaan we dit jaar groot uitpakken op 8 juni. ’s Ochtends wordt er voor de jeugd een leuk toernooitje op touw gezet, hierover later meer. Vanaf de middag gaan we, hopelijk onder het genot van een lekker zonnetje, een mixtoernooi voor 16+ uitspelen. Teams van minimaal 7 man/vrouw/jong/oud gaan het tegen elkaar opnemen in de strijd voor de eeuwige glorie.

Om het toernooi, en het gehele seizoen, vervolgens met iedereen te kunnen afsluiten nodigen we alle spelers van het toernooi, leden van de club en één ieder die daar zin in heeft, uit voor een lekkere BBQ. Voor een kleine vergoeding, precieze bedrag wordt nog bekend gemaakt, kun je meteen na het toernooi/vanaf een uur of vijf onbeperkt een vorkje mee prikken van de BBQ.

Om de avond rond te maken wordt er achter de schermen inmiddels druk gewerkt een spetterend feestje voor iedereen. Nu nog hopen op mooi weer en lange dagen!

Opgeven van je team voor het mixtoernooi kan bij: Larissa Godeke, Koen Godeke en Lara Flier. Vergeet hierbij niet jullie originele teamnaam!

Opgeven voor de BBQ kan ook bij Lara. Verdere informatie volgt spoedig!