Vandaag de wedstrijd Bruchterveld mini – Sportlust Vroomshoop mini, aftrappen om 9.30 uur, onder perfecte omstandigheden, op het hoofdveld, met zeker 250 uitzinnige toeschouwers ( ouders opa’s en oma’s) langs de lijn.

Sportlust Vroomshoop was nog niet helemaal compleet, er moest nog één speler uit het zwembad gevist worden😉, hij sloot even later aan. De mini’s van Bruchterveld moesten gelijk aan de bak Sportlust had er veel zin in vandaag, maar de Tricolores stonden hun mannetje en vrouwtje, Sportlust kwam wat makkelijker tot scoren en wist het “net” wat vaker te vinden, goed verdedigend- en keeperswerk stonden een grotere uitslag in de weg. Bruchterveld liet zien dat er veel talent in de groep zit ze kwamen er een aantal keren zeer gevaarlijk uit, net geen goal….jammer, er werd langs de lijn zo meegeleefd dat spelers soms verrast werden door de bal….prachtig…!! Sportlust spelers, trainers en ouders lieten allen zien hoe leuk en sportief zo’n ochtend kan zijn ook de complimenten..!!
Bruchterveld trok uiteindelijk net aan het kortste eind, dat is jammer maar er komen zeker wedstrijden waar we wat makkelijker de bal rond kunnen laten gaan, met zulke goede spelers en begeleiding moet dat zeker lukken, succes de komende weken…!!

BS