Half 7 in New York, half 11 in Sydney, half 3 in Jeddah (Saudi Arabië) maar om half 1 werd er in
Dedemsvaart afgetrapt voor de wedstrijd Bruchterveld 2 tegen Sv Dedemsvaart 2 in de 2e klasse C oost.
Winst is het enigste wat telt voor de mannen van Hans en Marcel op de Haar waar ze zich graag willen mengen in de subtop van de competitie.
De aftrap is genomen op het matige veld in Dedemsvaart en al vrij snel kwam Dedemsvaart op voorsprong uit een dood spelmoment.
Bij een corner wordt er simpelweg geen luchtduel gewonnen, 1-0. Uiteraard terecht aangezien de thuisploeg al meerdere keren 1 op 1 is geweest maar deze niet wist te verzilveren.
De wedstrijd verliep uitermate matig aan de kant van Bruchterveld, veel balverlies en extreem veel moeite met het creëren van kansen, dit had echter ook te maken met de kwaliteit van het veld maar zoals vaker gezegd hebben beide ploegen daar last van en mogen wij dit niet als excuus gebruiken.
Vervolgens komt er een corner voor Dedemsvaart, deze werd ingekruld bij de eerste paal en via een Bruchterveldse rug belandde de bal in het doel.
De rust was inmiddels aangebroken. Onze manager maakte de keuze om wat frisse krachten er in te brengen en er voor te zorgen dat we wat meer kunnen gokken op de lange bal aangezien het spel maken voor ons uitermate lastig was.
Daarin hoopten we dat wat meer kansen konden creëren via Boaz, Milan en Jorben.
Er was zeker nog goede hoop om er weer een wedstrijd van te maken, maar helaas kwam het tegendoelpunt al vrij snel naar rust, kortom weer uitermate matig verdedigen.
Na de 3-0 lopen we constant achter de feiten aan en weten we dit ook niet meer tot een positief resultaat om te zetten.
De tegenstander weet uiteindelijk uit te lopen naar 5-0 en het Twidde druipt dan ook na 90 minuten van het veld af.
We kunnen wel de conclusie trekken dat het vandaag erg slecht was en dat er geen moment in heeft gezeten op een goede afloop van de wedstrijd.
Een uitermate slechte hervatting dus van de competitie en het Twidde wilt zich hoe dan ook revancheren in de thuiswedstrijd tegen vv Mariënberg.
In die wedstrijd wordt er ook gehoopt op de eerste minuten voor B. Waterink die zijn rentree maakt na zijn vervelende blessure.
Hoe dan ook komt dat zien op sportpark de Noppeweide om 12:00 op Zaterdag 24 Februari.
Opstelling Bruchterveld – Dedemsvaart
Ricus Meerholz, Tim Richterink ( 52, Hugo Borst), Mathijs Jonkeren ( 46, Jonne Lambers), Rob Lubbers, René Potgieter,
Robbert Reinders (46, Jorben de Lange), Ramon Luisman, Gijs Odink, Martijn Meijerink ( 46, Boaz Ramaker), Milan Eggengoor, Niels Lubbers
Wedstrijddetails:
Scheidsrechter: M. B. de Vries
Ass. Scheidsrechter: N. Welleweerd en Niet bekend.
Locatie: Sportpark de Boekweit
Weer: bewolking met een matige zuidwestenwind.
Toeschouwers : niet geteld.
Auteur: Tim Richterink