Beste leden, dorpsgenoten, gasten in Bruchterveld,

Een aantal weken geleden is er op de omheining van het kunstgrasveld een bordje geplaatst met de mededeling:

“kunstgrasveld gesloten op zondag”.

Deze maatregel is een afspraak tussen de gemeente, v.v. Bruchterveld en de familie Wannyn.
Deze afspraak is gemaakt i.v.m. de aanleg van het kunstgrasveld.

Helaas hebben wij meerdere klachten ontvangen dat er personen zijn die zich hieraan niet houden en nu zijn wij genoodzaakt om de regels strikter toe te passen en willen een ieder nogmaals met klem te verzoeken om op zondag het kunstgrasveld niet te betreden.
Het “oude” trapveldje (gewoon gras) mag gewoon gebruikt worden, behalve in de zomermaanden wanneer het net is ingezaaid. Het pannaveldje is altijd geopend (ook op zondag). Verder is er het trapveldje aan het fietspad.

Binnenkort zullen er extra bordjes geplaatst worden zowel bij de ingang als rond het kunstgrasveld.  Bij deze doen wij nogmaals een dringende oproep aan iedereen om je te houden aan onze afspraak, zodat we niet nog meer (vervelende) maatregelen hoeven te nemen en wij als vereniging geen last meer veroorzaken (op zondag) t.o.v. de familie Wannyn.
Laat het niet zover komen dat wij dit elke zondag zelf moeten komen controleren, ook wij hechten erg aan onze vrije dag.

Bedankt voor jullie medewerking!

Het Bestuur