VV Bruchterveld Jo17 – Juventa’12
Goed begin is het halve werk…

Zo na 3 bekerwedstrijden waarin we even weer hebben kunnen oefenen hoe het ook alweer moest, zijn we zaterdag van start gegaan in de competitie. Mooi op ons eigen veld tegen Juventa’12.

De eerste helft hebben we best wat kansen gehad, maar niet benut. Mooi spelopbouw en veel werklust gezien. Na een bakkie thee en een goed gesprek van de trainers zijn we begonnen aan de tweede helft. Waarin we weer de goede werklust lieten zien, mooie combinaties die toch een keer beloont moesten worden. Het eerste doelpunt werd vanaf afstand door Jorben gemaakt. Geweldig hoe de wil om meer te scoren werd geboren. Goede communicatie, goed samenspel maakte dat vervolgens 3 doelpunten van Tim, 1 doelpunt van Gido en 1 doelpunt van Dennis genoteerd konden worden. Een wedstrijd die met de juiste instelling en samenwerking voor een mooie overwinning hebben gezorgd.