Na een geweldig seizoen zowel bij de senioren, de jeugd en natuurlijk de grandioze feestweek ter afsluiting van het 50 jarig jubileum zijn we alweer een tijdje bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.

Hiervoor zijn we natuurlijk weer op zoek naar een aantal enthousiaste vrijwilligers die ons kunnen helpen om een aantal taken in te vullen.
Zoals als al zo vaak is gemeld is het erg moeilijk om vrijwilligers te vinden maar toch probeer we het op deze manier aan te geven welke functies er nog beschikbaar zijn:
Trainer JO17;
Trainer MO17;
Trainer MO11.
Mocht je hier interesse in hebben neem dan contact op met Marjolein Evers, Berjan Altena of Sander Hutten,
Ook als je andere ideeën hebt die ons kunnen helpen om deze functies in te vullen dan horen wij het graag. We staan voor alle suggesties open!!
Hopelijk lukt het ons als vereniging om deze functies in te vullen zodat de toekomst van onze club – de jeugd – de begeleiding krijgt die het verdient!
Samen maken wij vv Bruchterveld en daar hebben we iedereen bij nodig!