De KNVB is met ingang van dit nieuwe seizoen overgestapt op de digitale spelerspas. Het wedstrijdformulier in sportlink komt hiermee helemaal te vervallen. In de app komen de spelerspassen en de wedstrijdformulieren te staan, zodat de scheidsrechters en leiders dit hier kunnen invullen en afhandelen. Vanaf 2 september starten de 1e bekerwedstrijden een gaan we dus gebruik maken van deze app. Aan de betrokkenen het verzoek om alvast de app te installeren op je telefoon. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Alwin Huisjes ( alwin@vvbruchterveld.nl) of Sander Hutten ( sander@vvbruchterveld.nl). Tijdens de 1e bekerwedstrijden zal er daarnaast iemand aanwezig zijn die de leiders/scheidsrechters kunnen helpen, mochten er problemen zijn.

De wedstrijdzaken app van de KNVB is nu te downloaden via de App-stores van Apple of Android.
Hieronder staan ook enkele linkjes, met daarin instructievideo’s.

instructievideo spelerspascontrole

instructievideo wedstrijdverloop