Afgelopen zondag is Henk Snoeijink plotseling overleden.

Henk was jarenlang een zeer gewaarde vrijwilliger bij V.V. Bruchterveld.

Alhoewel hij geen lid was van de club en je hem op zaterdag nooit langs de lijn zag staan, was hij elke vrijdagmorgen paraat om samen met de andere leden van de vutters-ploeg ons sportpark te onderhouden.
Belangrijk onderdeel daarvan was ook het gezamenlijk koffiedrinken met de mannen en de schoonmaaksters en mooie verhalen vertellen. Henk genoot daar zichtbaar van.

Op de jaarlijkse vrijwiligersavond was hij ook zeker paraat en genoot hij onder het genot van een rood wijnje van alle van drukte om hem heen.  Tijdens de laatste feestavond liet hij heel wat jeugdiger mannen nog versteld staan bij het armpje-drukken. Zijn vroege overlijden kwam dan ook zeer onverwacht.  We zullen hem missen op het sportpark.

Henk werd 73 jaar en wordt vandaag, vrijdag 13 mei 2015, begraven.

Wij wensen zijn kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe.

Namens het bestuur, leden en vrijwilligers V.V. Bruchterveld,

Henk Reinders