IN MEMORIAM HENK OOST

Op zondag 28 januari 2024 is Henk Oost overleden op 71 jarige leeftijd.

Henk was jarenlang een graag geziene persoon binnen onze vereniging. Altijd goed gehumeurd en vol grappen en anekdotes.
Hij was ook overal voor te porren. Een mensen-mens pur sang. Gezelligheid schreef Henk dan ook met een grote G.
Hij was ook de medeoprichter van het maandelijkse klaverjassen in ons clubhuis en nam dan steevast wat Hardenbergse vrienden mee. Lekker potje kaarten, maar zeker ook een biertje, blokje kaas of worst en een peukje hoorden erbij.
Maar daarnaast heeft Henk ook vele functies bekleed binnen v.v. Bruchterveld.
Jarenlang is hij elftalleider geweest, grensrechter, scheidsrechter, barman, bestuurslid, kantinecommissie en later ook lid van de hoofdsponsorgroep met het door hemzelf opgerichte NVS Vlaggen Service.

De laatste jaren zagen we Henk minder op het sportpark, maar met name de wat oudere leden binnen onze club zullen zijn markante en innemende persoonlijkheid gaan missen.