In Memoriam Henk Hankamp jr.

Henk Hankamp

Dinsdag 8 november 2016 is Henk Hankamp jr overleden.

Henk had al enkele jaren een ziekte onder de leden en werd daarvoor behandeld. Een tijd geleden werd duidelijk dat de behandelingen helaas niet succesvol waren.

Henk was ruim 43 jaar lid van v.v. Bruchterveld. Hij speelde in het eerste, tweede, derde en vierde elftal.  Met zijn snelheid en behendigheid was hij menig tegenstander te vlug af.
Ook buiten het veld was Henk altijd erg aanwezig. Altijd vol humor en vaak in voor een geintje.

Henk woonde met Jolanda en de kinderen Bas en Ilse al jaren aan de Volle Urenweg in hun eigen paradijsje.

Henk voetbalde zelf al jaren niet meer, maar hij volgde het op afstand en bleef zijn club wel trouw. En als het even kon bezocht hij de klaverjasavonden.

Henk werd slechts 55 jaar.

Wij wensen Jolanda, Bas en Ilse en verdere familie heel veel sterkte in de ongetwijfeld moeilijke tijd die volgen zal.

Namens het Bestuur, leden en supporters van v.v.Bruchterveld ’68,

Henk Reinders – voorzitter