HHC 8 – Bruchterveld 1 (0 – 3) 3 – 5
Woensdag 7 februari 2018
21.30 uur in Sporthal De Slag
Scheidsrechter: Bert Looms(Almelo)

Spelers: Wouter Huisjes (doel), Harold Muis, Gerjon Otten, Martin Otter, Harry Bolks, Henri Eggengoor, Tim v.d. Veen en Gert Nijeboer

Coaches: Bernard Geertman, Klaas Pullen en Gerwin Stegeman

Scoreverloop: 15e min 0-1 (Harold), 24e min 0-2(Henri), 25e min 0-3(Gert),
29e min 0-4(Tim), 38e min 0-5(Harold), 41e min 1-5, 45e min 2-5, 48e min 3-5

Woensdag 7 februari werd er weer een belangrijke wedstrijd door het zaalteam gespeeld in De Slag te hardenberg. Omdat we nog volop in de race zijn voor het kampioenschap van de 4e klasse-02 was het van groot belang te winnen van concurrent HHC 8. De wedstrijd begon wat aftastend met wat speldenprikjes, meest van onze kant. Dit resulteerde nog niet in doelpunten. In de 15e minuut wist Harold de ban te breken. Hij werd goed aangespeeld in de diepte en bleef ijzig kalm bij de 0-1. Henri verdubbelde de voorsprong vlak rust maar het mooiste moment van de 1e helft moest nog komen. Op aangeven van Henri passeerde Gert met een fenomenale lob de keeper van HHC(er zijn bewegende beelden van). Ook de 2e helft leek er geen vuiltje aan de lucht en we liepen dan ook verder uit naar 0-5. De laatste 10 minuten wist HHC zich enigszins te herpakken en kwam zowaar nog terug tot 3-5 maar daar bleef het dan ook bij. We staan weer op de eerste plaatst na deze terechte overwinning. Volgende week weer een topwedstrijd tegen de nummer 2, Dedemsvaart 2, die deze week, gelukkig voor ons, punten verspeelde bij Gramsbergen 6.