HHC 5 – Bruchterveld 1 6-2 (2-2)
Woensdag 3 november 2021
21.30 uur De Slag
Scheidsrechter : de heer Pastink

Spelers: Wouter (doel), Martin, Koen, Arno, Gerjon, Tim en Henri.
Coach: Wim en Bernard

Scoreverloop: 12e min HHC 1-0, 13e min HHC 2-0, 17e min Tim 2-1, 25e min Henri 2-2, 34e min HHC 3-2, 38e min HHC 4-2, 41e min HHC 5-2 en 45e min HHC 6-2.

In het voorprogramma stonden de teams van HHC zaal 1 en Dynamo Lelystad zaal 1 tegenover elkaar. Deze wedstrijd in de topklasse E eindigde in een 6-2 overwinning voor de Hardenbergers.

Na de gewonnen wedstrijd tegen Gramsbergen 4 mochten we het vandaag opnemen tegen HHC 5 die na vier wedstrijden nog ongeslagen bovenaan staan. HHC koos meteen de aanval behalve een schot op de lat leverde dat echter geen grote kansen op. Halverwege de eerste helft opende HHC dan wel de score en nog geen minuut later was het aanvoerder Jeffrey Lennips die op een fraaie wijze de 2-0 binnen schoot. Vervolgens zorgde Tim voor de aansluitingstreffer. Daarna weer twee kansen voor de oranjehemden maar Wouter en de lat stonden in de weg. Op slag van rust kwamen wij op gelijke hoogte via de voet van Henri na mooi aangeven van Koen. In de tweede helft bleef het nog lang 2-2 maar helaas door o.a. wat foutjes in onze verdediging liep HHC uit naar een verdiende iets geflatteerde 6-2 overwinning.  Helaas moeten wij Jarno paar maanden missen vanwege een ernstige knieblessure die hij paar weken geleden heeft opgelopen.

Volgende wedstrijd dinsdag 9 november om 21.30 uur in De Slag tegen Gramsbergen 3.