HHC 2 – Bruchterveld 12 – 7 (6 – 1)
woensdag 5 september 21.30 uur
sporthal De Slag Hardenberg
Scheidsrechter: H.Schrik (Zwolle)

Spelers: Bernard Geertman (doel), Harry Bolks, Tim vd Veen, Martin Otter, Klaas Pullen, Fons Ramaker en Koen Godeke.

Doelpunten: Tim 3, Martin 2, Koen 1 en Klaas 1

Het zaalvoetbalteam begon het seizoen traditioneel met een bekerwedstrijd. In de aanloop naar de wedstrijd tegen twee klassen hoger spelende HHC 2 werden wij overspoeld door de nodige blessure gevallen, het was dan ook erg moeilijk om een team bij elkaar te krijgen maar liefst vijf spelers waren geblesseerd. Wij begonnen goed aan de wedstrijd uit een prachtige actie van Fons Ramaker wist Martin Otter in de 3e minuut de 0-1 binnen te tikken. Lang konden we daar niet van genieten door een misverstand tussen onze doelman en onze verdediger kwam HHC vrij makkelijk langszij. Hierna werd het klassen verschil wel duidelijk binnen 13 minuten liep HHC door goed combinatie voetbal uit naar een riante 6-1 ruststand. In de tweede helft wisten beide teams nog zes keer te scoren, wij deden dat vier keer van een afstand doordat HHC met een vliegende keep speelde en HHC scoorde zes keer wederom door mooi combinatie voetbal. Het mooiste doelpunt van de avond werd gescoord door Klaas Pullen die met een snoeihard schot de HHC doelman verraste. En het allermooiste van de avond was dat Frank Pullen (de zoon van Klaas) nu alweer op de tribune zat na twee pittige operaties. Vanwege de vele blessures hebben wij een baaldag aangevraagd voor dinsdag 11 september, deze wedstrijd is nu verplaatst naar het voorjaar.

Eerst volgende wedstrijd is op dinsdag 18 september 19.30 uur tegen Hardenberg 1 in sporthal De Slag.