v.v. Bruchterveld doet mee aan de Rabobank Clubkasactie en heeft als spaardoel een kunstgras pannaveld voor de jeugd uit Bruchterveld.

Om voor dit prachtige doel zo veel mogelijk geld binnen te halen hebben we je hulp nodig.

Om te kunnen stemmen op v.v. Bruchterveld is het van belang dat je (gratis) lid wordt van de Rabobank – dit kan alleen voor mensen die een rekening bij de Rabobank hebben en moet voor 12 februari geregeld zijn!

Via deze link kun je zeer gemakkelijk lid worden (kost één minuut!)

Op 10 maart ontvangen alle leden van de Rabobank een stemformulier met alle doelen en mogen per lid 5 stemmen uitbrengen, uiteindelijk worden alle stemmen geteld en wordt het totale bedrag van €110.000 verdeeld over de verschillende doelen.

Dus elke stem is geld waard!

Elk lid mag maximaal 2 stemmen (van de 5) op één doel uitbrengen – dus moedig ook kennissen, collega’s en familieleden aan om zijn of haar stemmen op v.v. Bruchterveld uit te brengen.

Stem op v.v. Bruchterveld!!!!